۳۰ تن تخم مرغ روزانه با قیمت مصوب در استان سمنان توزیع می شود

۳۰ تن تخم مرغ روزانه با قیمت مصوب در استان سمنان توزیع می شود

به گزارش آبیاری ایرنا- رئیس سازمان جهاد كشاورزی استان سمنان اظهار داشت: روزانه 30 تن تخم مرغ تولیدی مرغداری های استان با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار استان قرارمی گیرد.


به گزارش آبیاری به نقل از ایرنا، سیدحسن میرعماد روز دوشنبه درباره تامین تخم مرغ به رسانه ها اظهار داشت: روزانه حدود ۸۷ تن تخم مرغ در استان سمنان تولید می شود و باتوجه به نیاز استان ۳۰ تن تخم مرغ با قیمت مصوب تنظیم بازار در اختیار ستاد تنظیم بازار استان برای توزیع در صنوف قرارمی گیرد.
وی با اعلان اینکه با راهکارهای پیش بینی شده بازار مرغ و تخم مرغ در استان سمنان متعادل می شود افزود: با ورود سازمان جهاد کشاورزی و حذف دلالان در توزیع مرغ و تخم مرغ بازار این محصولات در استان متعادل می شود.
وی اضافه کرد: بیش از ۱۸۰۰ تن مرغ آماده کشتار در استان سمنان وجود دارد و هیچ مشکلی برای تامین مرغ در استان سمنان وجود ندارد و چند روزی است که قسمتی از مرغ تولیدی استان برای تنظیم بازار به تهران ارسال می شود.
میرعماد اضافه کرد: فروش مرغ با قیمت بیش از ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان در استان سمنان برخلاف قانون است و با متخلفان از طرف مراجع ذی ربط برخورد می شود.
وی درباره تامین نهاده های مورد نیاز مرغداری ها نیز اظهار داشت: در سامانه بازارگاه توزیع نهاده تسهیل شده و به صورت جدی موضوع پیگیری می شود.
در استان سمنان بیش از ۴۰۰ واحد انواع مرغداری با ظرفیت پرورش ۱۳ میلیون قطعه پرنده وجود دارد و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در این عرصه اشتغال دارند و ۲ تا سه درصد تولید کشور از استان سمنان تامین می شود.



منبع:

1399/09/12
13:27:02
5.0 / 5
1311
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
آبیاری
persianwet.ir - مالکیت معنوی سایت آبیاری متعلق به مالکین آن می باشد