مدیر تعاون روستایی :

۲هزار تن پیاز از كشاورزان جنوب كرمان خرید تضمینی شد

۲هزار تن پیاز از كشاورزان جنوب كرمان خرید تضمینی شد

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان از خرید تضمینی 2 هزار تن محصول پیاز توسط شبکه تعاون روستایی این منطقه آگاهی داد و اضافه کرد: دولت همیشه در تلاش است که با مشوق های لازم به رونق کشاورزی کمک نماید.


فاطمه میرساردو شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاریخ شروع خرید تصمینی پیاز را در منطقه جنوب کرمان ۱۹ اسفندماه سال جاری اعلام نمود و گفت: قیمت هر کیلوگرم پیاز با نرخ مصوب شورای اقتصاد پنج هزار و ۹۶۰ ریال است که پیگیری برای افزایش قیمت این محصول ادامه دارد.
وی خرید تضمینی پیاز را برمبنای دستور مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی و ابلاغ مدیرعامل سازمان تعاون روستایی مرکزی عنوان نمود و اظهار داشت: تا حالا ۳۸۹ تن محصول پیاز به کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل داده شده است.
میرساردو هدف خرید تضمینی شبکه تعاون روستایی را در امتداد جهش تولید و پشتیبانی از جامعه کشاورزی اعلام نمود و از ادامه دار بودن روند خرید تضمینی پیاز آگاهی داد.
وی با اعلان اینکه ۶ مرکز در منطقه جنوب کرمان آماده خرید تصمینی محصول پیاز کشاورزان این منطقه هستند، مراکز خرید را در شهرستان های جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، رودبارجنوب، قلعه گنج و منوجان اعلام نمود.
میرساردو بر پیگیری مشکلات کشاورزان هفت شهرستان جنوب کرمان اصرار کرد و اظهار داشت: با تمام توان پیگیر رفع مشکلات کشاورزان هستیم.
سازمان تعاون روستایی جنوب کرمان، یک سوم پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.


1400/01/02
13:50:24
5.0 / 5
1289
تگها: آب , كشاورزی
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
آبیاری
persianwet.ir - مالکیت معنوی سایت آبیاری متعلق به مالکین آن می باشد