سرپرست بانك كشاورزی خبر داد:

بخشودگی ۴۸۰۰ میلیاردریالی جرایم تسهیلات بدهکاران بخش کشاورزی

بخشودگی ۴۸۰۰ میلیاردریالی جرایم تسهیلات بدهکاران بخش کشاورزی

به گزارش آبیاری سرپرست بانک کشاورزی از بخشودگی چهار هزار و ۸۰۰ میلیاردریالی جرایم ۲۵ هزار فقره تسهیلات بدهکاران بخش کشاورزی اطلاع داد.


«مهدی رضایی» امروز (چهارشنبه) در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره بخشودگی تسهیلات بدهکاران بخش کشاورزی، اضافه کرد: بیشتر از ۲۰ هزار میلیاردریال از مطالبات این بانک در اجرای بند «خ» تبصره ۳۳ قانون برنامه ششم توسعه و به منظور مساعدت با بدهکاران بخش کشاورزی که گرفتار حوادث غیر مترقبه همچون خشکسالی شده اند، تعیین تکلیف شد.
سرپرست بانک کشاورزی خاطرنشان کرد: در اجرای این قانون و از چهارم تا نیمه اسفند ماه سالجاری، سود و متفرعات افزون بر ۲۵ هزار فقره از تسهیلات بدهکاران مشمول این قانون، بیشتر از چهار هزار و ۸۰۰ میلیاردریال به حساب مطالبات از دولت منظور شده است.
وی عنوان کرد: کشاورزانی که مشتری بانک کشاورزی بوده، از این بانک تسهیلاتی در بخش تولید دریافت کرده اند و به دلیل وقوع خشکسالی قادر به بازپرداخت بدهی خود امسال نشده اند، مشمول استفاده از این مساعدت می شوند.
رضایی افزود: شعب بانک کشاورزی، بعد از معرفی کشاورزان خسارت دیده از جانب شورای بررسی خسارت استان ها، با مشمولان این قانون مساعدت و بدهی آنان را تعیین تکلیف خواهند کرد.

1400/12/18
23:26:22
5.0 / 5
614
تگها: كشاورزی
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
آبیاری
persianwet.ir - مالکیت معنوی سایت آبیاری متعلق به مالکین آن می باشد