رگبار باران در نیمه شمالی تهران

رگبار باران در نیمه شمالی تهران

آبیاری: آبیاری: بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در نیمه شمالی افزایش ابرناکی و در بعضی ساعات رگبار باران با احتمال رعد و برق، وزش باد نسبتا شدید خصوصاً در مناطق جنوب و غرب استان همین طور افزایش نسبی دما تا سه شنبه (10 آبان ماه) پیش بینی می شود.



به گزارش آبیاری به نقل از ایسنا، بررسی آخرین خروجی مدلهای پیش یابی برای امروز(۸ آبان) آسمان قسمتی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و در ساعات و مناطق پرتردد افزایش غبار و از ساعات پایانی روز دوشنبه (۹ آبان) و طی روز سه شنبه شب (۱۰ آبان) در سطح استان خصوصاً در نیمه شمالی افزایش ابرناکی و در بعضی ساعات رگبار باران با احتمال رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف و باران پیش بینی می شود.

طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (۱۱، ۱۰، ۹ آبان) در ساعات پس از ظهر و شب گاهی وزش باد نسبتا شدید در بعضی مناطق خصوصاً مناطق جنوب و غرب استان مورد انتظار است.

برای روزهای دوشنبه و سه شنبه افزایش نسبی دما سپس کاهش تدریجی دما دور از انتظار نخواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه های فیروزکوه و فیروزکوه آلودگی- امین آباد با کمینه دمای ۱ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۹ آبان) قسمتی ابری همراه با غبارصبحگاهی و از پس از ظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی سه شنبه (۱۰ آبان) نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعت ها رگبار باران و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.





منبع:

1401/08/09
08:53:57
5.0 / 5
667
تگها: آب , آلودگی , هوا
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
آبیاری
persianwet.ir - مالکیت معنوی سایت آبیاری متعلق به مالکین آن می باشد