کاهش کیفیت هوا در ۶ شهر صنعتی

کاهش کیفیت هوا در ۶ شهر صنعتی

به گزارش آبیاری، رئیس مرکز ملی پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از کاهش کیفیت هوا در ۶ شهر صنعتی و بارش در سواحل دریای خزر اطلاع داد.



صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا در رابطه با شرایط جوی کشور اظهار نمود: برپایه تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام پیشبینی می شود.

وی افزود: طی دو روز آینده در سواحل دریای خزر بارش پراکنده رخ خواهد داد. طی این مدت در شهرهای صنعتی قزوین، کرج، تهران، اصفهان، اراک و تبریز سکون نسبی هوا سبب افزایش غلظت آلاینده ها جوی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، غرب دریای خزر، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان طی امروز مواج و متلاطم است.

رئیس مرکز ملی پیشبینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در رابطه با وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده هم اظهار نمود: آسمان تهران فردا (۹ دی ماه) صاف و غبارآلود با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۱۰ دی ماه) صاف تا کمی ابری و غبارآلود با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیشبینی می شود.

ضیائیان در انتها اظهار داشت: طی امروز و فردا (۸ و ۹ دی ماه) بندرعباس با دمای ۲۵ و ۲۶ درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرکرد با دمای ۱۰- و ۱۱-درجه سردترین مرکز استان کشور است.





منبع:

1401/10/08
14:29:04
5.0 / 5
561
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
آبیاری
persianwet.ir - مالکیت معنوی سایت آبیاری متعلق به مالکین آن می باشد