بارش باران، باد و گرد و خاک در نقاط مختلف کشور

بارش باران، باد و گرد و خاک در نقاط مختلف کشور

آبیاری: به گزارش آبیاری، رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک در بعضی استانها آگاهی داد.


صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، درباره ی شرایط جوی کشور اظهار داشت: تا روز شنبه هفته آتی (۳ تیرماه) در شمال استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی در پس از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت و در بعضی نقاط گردوخاک پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: روزهای چهارشنبه (۳۱ خردادماه) و پنجشنبه(۱ تیرماه) در بعضی نقاط استانهای ساحلی خزر و ارتفاعات البرز مرکزی نیز بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: یکشنبه هفته آینده(۴ تیر) در استانهای مازندران، گلستان، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز مرکزی و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: طی دو روز آینده در بعضی نقاط شمال شرق، شرق، دامنه های جنوبی البرز مرکزی و جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود.

ضیاییان در ادامه اظهار داشت: دریای خزر و خلیج فارس تا روز جمعه (۲ تیر) مواج خواهند بود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره ی وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار داشت: آسمان تهران فردا( اول تیر) صاف گاهی وزش باد و در شب افزایش باد با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و روز جمعه( ۲ تیر) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد و در پس از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ضیائیان در آخر اظهار داشت: طی امروز و فردا (۳۱ خرداد) و (۱ تیر) اهواز با دمای ۴۴ و ۴۵ درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرکرد با دمای ۶ و ۷ درجه سانتیگراد خنک ترین مراکز استان کشور هستند.




1402/03/31
10:06:02
5.0 / 5
337
تگها: هوا
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
آبیاری
persianwet.ir - مالکیت معنوی سایت آبیاری متعلق به مالکین آن می باشد