جریمه ۲۷ میلیاردریالی یک واحد بسته بندی گوشت

جریمه ۲۷ میلیاردریالی یک واحد بسته بندی گوشت

به گزارش آبیاری، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از ثبت تخلف و جریمه 27 میلیاردریالی یک واحد بسته بندی گوشت اطلاع داد.



به گزارش آبیاری به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، مسعود امرالهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی، در ارتباط با کشف تخلف گران فروشی گوشت توسط یکی از شرکت های بسته بندی اظهار داشت: این شرکت بسته بندی گوشت های وارداتی یارانه ای را بسته بندی و توزیع می کرد که مبادرت به گران فروشی محصول کرده است و قسمتی از گوشت را خارج از شبکه توزیع به بازار و واحدهای دیگر عرضه نموده است.
وی اضافه کرد: با وجود تاکید بازرسان به عدم تولید و بسته بندی گوشت های خارج از مصوبه تنظیم بازار، این شرکت از این امر سر باز زده و به سبب اینکه تفکیک این گوشت با گوشت تنظیم بازاری امکان پذیر نیست، توانستند گوشت را با قیمت بالاتر به بازار عرضه کنند.
امرالهی افزود: بازرسان این تخلف را کشف و پرونده را با جریمه حدود ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اشاره کرد: واحدهای صنفی که گوشت های تنظیم بازاری را بسته بندی و توزیع می کنند چنانچه تخلفی داشته باشند بازرسین با واحد صنفی برخورد قاطع خواهند کرد.
وی اضافه کرد: قیمت های تنظیم بازاری گوشت قرمز، ران گوسفندی و سردست گوسفندی با ماهیچه ۳۹۰ هزار تومان، گردن گوسفندی ۲۶۵ هزار تومان، راسته با استخوان گوسفندی ۳۱۰ هزار تومان، قلوه گاه گوسفندی بدون استخوان ۲۴۰ هزار تومان، مخلوط گوسفندی ۳۱۶ هزار تومان است و اگر مردم بیش از این نرخها را در فروشگاه ها ببینند می توانند بوسیله سامانه ۱۲۴ با درج عنوان شرکت بسته بندی به بازرسان اعلام کنند تا با گران فروشی برخورد قاطع صورت گیرد.

1402/06/26
14:16:31
5.0 / 5
301
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
آبیاری
persianwet.ir - مالکیت معنوی سایت آبیاری متعلق به مالکین آن می باشد