آبروریزی در هیوندای:

رنگ بدنه خودرو ها اکسیده و پوسته می شود

رنگ بدنه خودرو ها اکسیده و پوسته می شود

به گزارش آبیاری، هیوندای به علت ادعای خسارت رنگ در مدلهای جنسیس با دعوی حقوقی در نیویورک روبه رو است. مالکان این خودرو ها گزارش می دهند که رنگ شفاف بدنه هیوندای جنسیس، باوجود موقعیت ممتاز خودرو، قبل از موعد اکسید، پوسته شده و ضعیف می شود.



امیرمسعود عابدین_ مشکلات در ارتباط با رنگ بدنه جنسیس معمولا دو یا سه سال بعد از تاریخ تولید مدل ایجاد می شود. اکسیداسیون زودرس سبب محو شدن، تغییر و پوسته شدن رنگ می شود. ظاهراً در مدلهای هیوندای جنسیس کرم و سفیدرنگ، بدنه خودرو رنگ زرد یا نارنجی به خود می گیرد.

تخمین تعمیرات این خودرو ها بسته بشدت صدمه وارده، عدد ۲۰۰ تا ۱۸۰۰ دلاری را نشان داده است. بعضی از مالکان این خودرو ها برای اجتناب از هزینه ها ترجیح می دهند با آن زندگی کنند. ادعاهایی هم در خصوص نادیده گیری مالکان توسط هیوندای وجود دارد؛ ظاهراً این شرکت آنها را مجبور کرده که خسارت های وارده را خودشان رفع کنند.



یکی از خودرو های صدمه دیده در این دادخواست، سدان هیوندای جنسیس ۳.۸ نسل اول (۲۰۱۳) است. این مدل از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶ در ایالات متحده به فروش رسید که نسل دوم آن به جنسیس G۸۰ تغییر نام داد. هیوندای همینطور جنسیس کوپه را برای مدلهای ۲۰۱۰-۲۰۱۶ به بازار عرضه نمود که هنوز معلوم نیست این مدل هم دارای نقص های مشابهی در رنگ خود است یا خیر.


1403/03/15
12:49:23
5.0 / 5
240
تگها: آب , شركت , فروش
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
آبیاری
persianwet.ir - مالکیت معنوی سایت آبیاری متعلق به مالکین آن می باشد