نماینده اهواز در مجلس خبر داد؛

اختصاص ۲۴ همت برای پرداخت قسمتی از مطالبات گندمکاران

اختصاص ۲۴ همت برای پرداخت قسمتی از مطالبات گندمکاران

به گزارش آبیاری، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: 24 هزار میلیارد تومان برای پرداخت قسمتی از مطالبات گندمکاران اختصاص یافت.



به گزارش آبیاری به نقل از مهر، مجتبی یوسفی قبل از ظهر امروز چهارشنبه در گفتگویی رسانه ای اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده با سرپرست وزارت جهاد کشاورزی، رییس سازمان برنامه و بودجه و معاونان این سازمان در روز یک شنبه، ۲۴ هزار میلیارد تومان برای پرداخت قسمتی از مطالبات گندمکاران اختصاص یافت.
وی اضافه کرد: این اعتبار نیاز به مجوز سران سه قوا دارد که تا پایان هفته با صدور این مجوز به حساب کشاورزان پرداخت خواهد شد.
یوسفی با اشاره به این که گندمکاران استان برای کشت و تهیه لوازم کشاورزی تسهیلات و وام هایی دریافت کرده اند و الان باید با جریمه بازپرداخت کنند، افزود: همین طور ۴۰ هزار میلیارد تومان دیگر برمبنای مصوبات و پیگیری های انجام شده در هفته آتی نیز واریز خواهد شد تا مطالبات گندمکاران پرداخت می شود.
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با اعلان اینکه پرداخت گندمکاران تا حصول نتیجه پیگیری می شود، بیان کرد: برخی موضوعات پرداخت مطالبات همچون تهیه بذر، کود و حقابه استانی می باشد و باید از طرف مسؤولان استانی پیگیری و حل شود.
به گزارش آبیاری به نقل از مهر، برخی از گندمکاران استان نیز بامداد امروز مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند. این کشاورزان خواهان رسیدگی مسئولان و پرداخت مطالبات خود شدند.



منبع:

1403/03/18
12:41:41
5.0 / 5
219
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
آبیاری
persianwet.ir - مالکیت معنوی سایت آبیاری متعلق به مالکین آن می باشد